Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-26

slut som artist

ja idag är jag slut som artist.

hostan är värre än någonsin, och jag har lock för öronen, och nu gör det ont i bihålorna och lungorna.

jag kanske inte skulle ha skottat snö som en galning på taken i två dagar på praktiken.
skulle kanske tagit det lite lugnt.
men försökte iaf kurera mig lite med en trekvart i bastun med gubbarna på praktiken.
skönt med fuktig värme för min hosta.

helgen blir tyst och lugn för min del. fredi är i mjölby av alla gudsförgätna ställen.

pössegöll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!