Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-24

Religiös blev jag nog, och börjar direkt tänka på tantsnusk

Febern är BORTA!!

Gone with the wind som den gamla klassiska tantsnusk-rullen heter. Tantsnusk alltså. För sexuellt hämmade kvinnor som inte ens vågar göra doggystyle för att "det verkar så snuskigt".
Istället läser man böcker där en annan sexuellt hämmad medelålders kvinna berättar med bildligt talande metaforer om hur underbart bra killen är på att slicka mutta. Men det uttrycks underligt med något i stil med att han för sin silkeslena och varma tunga mot hennes allra heligaste, och hon känner hur hon dras med till edens lustgård när välbehaget infinner sig.
Och läsaren ska samtidigt drömma sig bort till denna stund samtidigt som det kommer känslor och minnesbilder från karlsloken där hemma som minsann aldrig förstår att han ska kunna slicka som de i böckerna, och så blir hon bitter och inåtvänd och lagar äcklig mat till middag och är grinig hela dagen utan att mannen förstår varför.

Jävla tjejer alltså.

Och varför tar man inte bara och söker på nätet efter nån härlig sexnovell där det faktiskt står att han lapar mutta/slickar fitta?? Inte "smeker det heliga med sina fylliga läppar"....
fuck it. skare va så skare va! TYCKER JAG!

nog och mutt-lapande och över till mig. för jag är så jävla awesome och intressant!

Nä mitt tantsnusk är nog True Blood böckerna av Charlaine Harris.
Allt blir mycket hetare på engelska. Och med lite vampyrer och blod inblandat så är det så fint så.
Och så blir jag bitter på Fredrik, efter jag läst, för att han inte kan hela sina skador och flyga lite... Och han fattar inte varför.

Antar att han bara är ett pucko....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!