Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-15

Gnällkärring

...och den jävla måndagen kom med extrem trötthet, vätskebrist och mensvärk.
Hej på dig underbara nya vecka!

Sitter och försöker sammanställa en lathund för handhavande av Landlord modul Energi och Media... JÄTTEKUL! Inte.

Funderar på om jag skulle fördriva tiden lite med Fejsboken. Men min arbetsmoral säger ifrån. Hellre slö och trött och uttråkad, men jobba. Än att vara allt det där och inte jobba. Då kunde man lika gärna sitta hemma.

Och jag gnäller hellre här i bloggen än till arbetskollegor. Det ger nämligen inte så god arbetsstämmning om man går omkring och gnäller hela dagarna.

Gnällkärringen på bygget är ju inte så jävla populär. "Kan inte skotta snö, det är för tungt.", "Kan inte köra den bilen, för jag har aldrig kört den vägen förut.", Kan inte göra det där, för jag är för fet och lat och borde banta eller dö för att jag är en sån jävla fittig gnällkärring som kan förstöra en dag på två millisekunder."

Det där sista har hon ju inte sagt, men borde kanske få höra så hon inser hur hon beter sig. Totalt insnöad på sig själv och sina egna behov, och känner inget ansvar alls gentemot sitt arbete eller kollegor. Nej nej. Allt är bara så jävla jobbigt hela tiden.

MEN OM DET ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT SÅ KANSKE DU BORDE STANNA HEMMA ISTÄLLET?!?!?!?!?!

så. nu fick jag ur mig den irritationen också.! ha en underbar dag allihop.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!