Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-27

det positiva

en jävligt bra sak med att vara såhär sjuk är att jag inte känner någon aptit eller smak.

tänkte jag skulle tröstäta lite för att jag tyckte så in i helvetes synd om mig själv när jag sitter här alldeles ensam och övergiven i en tråkig lägenhet mitt ute i ingenstans (nästan) och kollar på fula youtube klipp och missbrukar alla facebook-spel jag kan komma åt.

dukar fram ett paket ostekta köttbullar, gör i ordning jordens största (nästan) glas med oboy. och tar fram en burk apetina tärnad salladsost. mmmm... bara mölja i mig. och sen avsluta med en rykande färsk billys pizza.

Tog en klunk av oboyen och två köttbullar. Sen kunde jag inte andas, och så kände jag ingen smak iaf. Och jag blev lite lätt illamående av febern som nu kom tillbaka.

Så jag tänker borsta tänderna och gå och lägga mig istället.

Kanske blir smal tillslut iaf.?

1 kommentar:

  1. Det är dags för den där sjukan att vända nu! Hoppas du kryar på dig snart, och att du får i dig mer än så där, så kroppen klarar av att piggna till också. :o

    (Det var samma för mig när jag var dunderförkyld. Jag gick ner fyra kilo under förkylningen, men gick upp 6 direkt efter när jag började äta normalt igen. INTE bra. :S)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!