Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-17

Bil-jäveln och glad-listan

okej, nu när det kommer till den här bilen.

Volvon... Alltså. När man sitter i den, kan man glömma att det är en volvo. Det är bra.
så länge jag kan låtsas att det är nån annan sorts bil.
Och att den är svart. Helst.

Men när jag kliver ur så vill jag tita åt ett annat håll.

Utan att överdriva så SKÄMS jag över att den är guld-färgad. Men jag antar att jag får stå ut med det.

240hk!!! och Turbo 5:an!!! Och fort som fan går den!

Så ja... Fredrik har fått flyttat tillbaka till sovrummet så soffan är ledig för eventuella gäster.

Idag är jag glad för:

* Min brors bebis är beräknad till om 6 veckor.
* Linnéa har gravidhormoner som spökar.
* Maria börjar bli tjockis nu när bebisen gått halvvägs.
* Att jag har så fina vänner.
* Att Jag är älskad av Fredi.
* Jag har vindruvor
* Imorn är det praktik igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!