Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-17

Om vad jag gråter åt

Jag tittar på mitt favoritprogram " En annan del av Köping".

Och börjar grina som fan när det pratas om hur Tobbe har tagit det när hans mamma gick bort.

När Mats får frågan om vad Tobbe brukar säga om sin mamma så svarar han lite tyst : "Var e mamma?".

Och jag gråter som fan... varför? fan empati och sympati är väl bra att ha. Men de delarna är så stora på mig att jag verkligen lider av det.

Jag gråter åt allt. För mig själv. Tycker inte om att grina inför andra.

1 kommentar:

  1. Moahahaha, guldfärgad är bra för då syns man! Dessutom bor du i skärgården, det måste ju vara lite extra lyxigt då!

    Jag såg på my life in ruins idag och började hulkgråta eftersom en tjej åt en glass och jag ville också ha en...

    Helt galet.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!