Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-03

projektering

nu är det en sån där oerhört strukturerad lektion igen med Projektarbetet.
sitter i en datasal och förstår inte riktigt vad jag ska göra...
och det är inte så att jag är dum... eller att jag inte bett om en uppgift.

bara det att våran konsult inte riktigt har ett snurrande hjul till sin hamster... om jag säger så...

jag lär mig inte mycket... men jag har jävligt kul ändå.

blev inget bajs-sm idag.... för de som är intresserade. ;)

herbrahej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!