Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-02

med ett finger i röven

mina magmuskler tyckte om träningen idag... de gör sig redan påminda.
imorn kommer jag antagligen behöva gå på toa fjorton gånger i timmen...
magträning brukar ha den inverkan på mig... har ju lite problem med min mage ibland. så när jag tränar magmusklerna eller core-musklerna över huvudtaget ¨så kickar tarmarna igång ordentligt.
och dagen efter får jag veta att jag lever.

och när jag säger kickar igång, så är det inte på ett bra sätt... och det hjälper inte med att utesluta laktos, elelr äta mer knäckebröd, eller pumpakärnor eller äpplen. och det hjälpte inte att gå till läkaren heller. tro mig. jag har försökt.
två gånger. och det resulterade båda gångerna med en okänd dr.tant eller dr.gubbe stoppar ett finger upp i röven då det skulle letas efter polyneser eller vadfandetnuhette.

usch. känner mig skändad bara jag tänker på det...

men men. får se det som att jag är en erfarenhet rikare antar jag.

kanske kommer få sätta kork i arslet imorn på body balance? så man inte är med om en "olycka", och stackarn bakom en får sig en spray i ögat... oh hu... hur ska det egentligen gå i skolan imorn? det har jag ju inte ens tänkt på...

akut-öppet apotek där det säljs vuxenblöja?! ge mig adressen.

1 kommentar:

  1. Det kanske är lite sent skrivet nu, mn jourapoteket på t-centralen har nog definitivt!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!