Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-04

om kärleken igen...

alltså angående mina visdomsord...

det handlar om att INTE tillåta svartsjukan i förhållandet. för det är ett säkert recept till att göra slut.
istället ska man unna varandra att få spana in folk eller dagdrömma om kändisar eller vad det nu kan vara... till och med en oskyldig flört på gymmet, latte-kön, eller tunnelbanan... whatever works!

för att när man väl kommer hem till sin älskade, så är man fylld av ny energi för kärleken. för hur mycket man än dagdrömmer om Alexander Skarsgård i Trueblood, eller spanar in den där skitsnygga killen på gymmet... så kommer man hem, och inser att man redan har det bästa.. det äkta. Det är ingen fantasi..

Jag och Fredi är väldigt öppna med att spana in folk... vi pratar om andra tjejers rumpor, andra killars axlar... han säger vad han tycker om flickorna, jag försöker förstå... Jag säger vad jag tycker om grabbarna, och han fnyser något om att han ändå är 100 gånger snyggare i alla fall..

Fredi har INGA problem med självsäkerhet inte... nästan så jag får akta mig med att ge komplimanger.. för han blir tre meter lång och två meter bred efter en passande komplimang, och sjuuuukt jobbig att ha å göra med...
Det Egot är inte att leka med... =)
men ganska charmigt ändå... "inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst.."

nä nu ska jag på dejt med Linnéa. ska bli kul!!!

kramelikrus ät inte grus!

1 kommentar:

  1. Hoppas vi hinner få tag på varann innan du åker från skolan. har mailat också för min telefon funkar inte så vi kan kanske bestämma en tid direkt över nätet ist?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!