Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-04

några ord om kärlek

men herregu vad folk verkar känsliga...

nån som blivit rabiat på sin nuvarande pojkvän, för att han hade kvar ett foto från 2001!!!! på mig och honom då vi dejtade...
och nu får den stackarn stå till svars för ett oskyldigt kort på två glada musikanter ifrån skaraborg, som kramas på en fest..

att tillägga är att bilden FAKTISKT är helt oskyldig... det är två PÅKLÄDDA, glada människor som kramas framför kameran på en fest.

åh vad jag blir arg på folk som inte låter sina respektive ha kvar sina minnen... som helst av allt vill radera allt bagage och tidigare upplevelser.
vafan...

Mitt visdomsord till alla i ett förhållande:

"Bara för att du bantar innebär det inte att du inte får kika på menyn, bara du kommer hem och äter!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!