Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-04

Knäpp, poppis och smal!

kom precis hem från min date med Linnéa. Det var supertrevligt!! Nog för att jag kunde ana att hon var en vettig tjej, men det var definitivt en trevlig överraskning!

Alltså.. inte för att jag trodde hon skulle vara ful, dum å knäpp... men ändå! Älskar att lära känna nya människor och känna att det "klickar" någonstans.


Hon hade skön humor, och var lika öppen och bubblig som en själv... även om jag alltid gaggar onödigt mycket när jag blir lite nervös...


och det blev jag när hon sa att jag såg smal ut... visste inte vad jag skulle säga... tror jag höll på och förklarade bort det. fast jag egentligen ville säga samma sak tillbaka, men var rädd att det bara skulle låta som nån dum artighet typ; "du sa det, därför måste jag säga det jag med för att vara snäll."


känns falskt att härma komplimanger... försökte formulera i huvet hur jag skulle kunna säga samma sak, men det blev aldrig bra... "du ser inte alls så tjock ut som jag trodde!.." eller? näe... låter fel...kontentan är iaf att hon var ursnygg! =)

Förresten! Var med och skåla i champagne glada läsare!!



(ursäkta den usla skärpan, men kameran ville bara fokusera på själva speglingen på vågen istället för på siffrorna... och jag orkade inte hålla på att trixa)

1 kommentar:

  1. du är bäst! trött och mör i hjärnan, men en miljon pussar och kramar till dig, hunny.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!