Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-05

-25kg!!!

alltså... allvarligt.. hörde ni vad jag sa eller?!

för jag kan inte fatta det själv.

85,7kg!!! Det betyder att sedan jag började väga mig varje månad har jag gått ner 21,8kg.

Men jag minns en tid strax innan vikt-jakten började... då vågen stod på 110kg... och då har jag ju sedan dess gått ner hela 24,3kg!! det är nästan 25kg!

det är helt sjukt. för jag tycker inte det syns.

4 kommentarer:

  1. DU ÄÄÄÄR DUKTIG!!!
    åhh så duktig!

    Shit alltså! Nästan 25 kilo, det är MYCKET! :O

    Det konstiga är att jag inte heller ser det, på mig alltså...
    men på dig gör jag det.
    Man blir blind för sig själv på nå vis!

    Jag lovar, DET SYNS!
    och jag kan ju inte ljuga vet du! ;)

    HEJA HEJA!!!

    SvaraRadera
  2. Jag läste inte igårkväll... men jag kan ju säga det nu: 25 kilo är så jävlaasbra! Jag önskar önskar önskar att tiden går jättefort för jag vill också vara där!

    Har du någon målvikt förresten?

    tack för fikan igår också, det var kul! :)

    kram Limpan

    SvaraRadera
  3. Gud så duktigt! Helt fantastiskt! Jag avundas dig och gläds med dig! Forsätt så. Mycket mycket bra gjort!

    SvaraRadera
  4. Naannii: Tack! du vet precis vad som ska skrivas du för att få en snart smal flicka glad! :)
    Limpan: Stört-trevligt var det! Vi får ta det snart igen, så vi slipper vara nervösa någon av oss... =) Min målvikt är 75kg. Men jag tror kroppen lägger av där den mår som bäst. så vi får se.
    Anonym: Jag fortsätter... i alla fall 10kg till ska bort!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!