Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-05

Arnold och jag.

fredi kommer hem snart. eller jag ska åka och hämta honom snart snarare. kul i snörusk och snålblåst... inte.
bakhjulsdriven framtung BWM, med ös i pedalerna och dubbfria vinterdäck... vill jag dö eller?

sen blir det pepparkaks-bak, sockerkaks-bak, och muffins med hallon i...
vet ju inte om det kommer förbi någon imorn. men lika bra att ha något att bjuda på i alla fall.
förhoppningsvis hinner jag med ett pass med bodybalance ikväll.. vill vill vill!

drömde i natt att jag fick 300kg godis i födelsedagspresent... och halften var bara såna dära underbart goda blåbärs-bumlingar...
ofy. i verkligehten låter det inte alls kul. men en eller två skulle vara gott!

fredi ska få hjälpa mig med att ta bilder ikväll, så jag kan visa hur man ser ut från att ha gått från 110 - 85kg... ingen vacker syn alla gånger, men mestadels är jag nöjd. synd bara att man har så lätt för att bygga muskler, för armarna ser mer och mer ut som karls-armar...

arnold och jag vet ni... vi är så jäääävla tajta!

3 kommentarer:

  1. Åhhhh, fyller du år imorn? :D

    SvaraRadera
  2. Japps, det gör jag. blir gammal som gaaaatan! 24vårar för att vara exakt!

    SvaraRadera
  3. i wish i could be there. men plånboken klirrar tom. :(

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!