Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-06

johan e feeet

usch, fi fan... matte-tenta nästa vecka.... VILL INTE!

kanske man ska hinna med en öl eller fyra någon dag också?
bli ju öl imorn förhoppningsvis.. på sööööders höjder.

har inge kul att berätta. men det gör inget. jag är glad ändå.

fredi avslutar denna mysiga dag med att sitta och spela PGA golf på sin PS3 med Johan... så söta ihop så...
och DÄR hade Johan sönder våran soffa... fakk him... tydligen en planka under som gått av...

TJOCKISS!!

3 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen solstråle!

    Det var inte illa vad många grattis du fick, du måste vara populär oftare än en gång per år.

    Kram

    SvaraRadera
  2. tack!! ja kanske är liite poppis ibland då.. synd bara att hälften bor så långt ifrån så man knappt kan umgås med nån.

    SvaraRadera
  3. saknarejmassaochtyckerattvigörslagisakenattdravärmdönärmrebålstasådetså!! :((

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!