Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-09

Följetången 02

fortsättningen ni alla väntat på:

... min fråga är...

HUR många gånger under en livstid ska man lära sig Microsoft Office??
jag tror att jag idag påbörjade min FJÄRDE kurs inom Word och Excel...

tradigt... men bra att man iaf har EN enda kurs som man vet med sig att man kommer få toppbetyg på. synd bara att det är obligatorisk närvaro...

tur att irländske läraren har så rolig dialekt. Och tur att Stekaren förstår det. Så vi kan fnissa ihop.

ps. om ni undrar varför jag kallar "Stekaren" för just Stekaren, så är det för att han bor på Östermalm... och enligt vedertagna fördomar om de som bor på Östermalm så är han därmed en ordentlig stekare... dock ej på riktigt... men alltid kul att retas lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!