Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-08

dance mädr fäkr!!

men hjälp vad roligt vi hade då.!

först en öl på Lill-plogen i Hemmesta. Sen ta sig in till Söder i stan, satt på Kingstown... mötte några amfetaminhöga idioter som satt väldigt öppet och pratade om vem som sålde tjack osv... en kille tar upp en liten dosa och snortar så vackert så framför oss.

vad rart. tänk om man var lika smart som de? vad fint livet hade varit då.

de vart utkastade och portade iaf, och vi åkte vidare till The Bridge... haha... gamla Hirchenkeller. För vi ville dansa.
och det gjorde vi. jävlar i mig.
sen att vi drog upp medelåldern på stället med ett antal år.. det sket vi i. för vi hade jättekul!

sen vart jag asfull... och raglade med bestämda steg mot kungen av fyllekäk på Vasagatan. Och där stod han med sitt gyllene M i högsta hugg och bjöd på ett ljuvligt gästabud.

Taxi hem... fumligt gosande. Alldeles för lite vatten. vaknade vid tolv. ville dö. gick och la mig i soffan. dog.

vaknade vid tre. har ätit sallad. och är grymt nöjd med gårdagen.

3 kommentarer:

  1. Haha, jag känner igen mig.
    Dagen efter är inge vidare tycker jag!
    Dessutom blir jag alltid mycket slitnare nu än jag blev förr...

    Vi kanske börjar bli för gamla för sånt här?
    Dags att sitta hemma om kvällarna och sticka, gå och lägga sig vid 9 tiden då man inte orkar hålla ögonen öppna längre...

    Då skulle vi iaf vakna pigga! :P

    SvaraRadera
  2. den på vasagatan är bra, men här är enligt min ljumt ödmjuka åsikt Sthlms (då menar jag söders) bästa fyllekäk: http://lista.se/listor/soders-basta-fyllekak-503/

    SvaraRadera
  3. naannii: jag känner likadant... det var fan i mig INTE kul dagen efter. men ååå så värt det.

    jack: tack! den listan ska jag ta med mig nästa gång! =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!