Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-19

Töntiga listan

Linnéa tyckte jag bara skrivit "coola" saker på min förra lista. Så nu ska ni få en exklusiv tönt-lista av mig.

Jag är en tönt.

FÖR ATT:

- jag inte kan sova utan fem kuddar.
- för att jag inte tycker om att suga kuk.
- för att jag faktiskt tycker om alla jävla blommor jag har i alla jävla krukor här hemma.
- för att jag allvarligt funderar på galonlakan för att kunna sova en timme extra varje morgon så jag slipper gå upp och kissa.
- jag får kväljningar av att harkla mig, spott, borsta tänderna och en av ovanstående aktiviteter.
- jag blir aldrig nöjd.
- jag alltid berättar tråkiga grejer tagna ur sitt sammanhang.
- jag suktar efter bekräftelse och beröm HELA TIDEN.
- jag har hår på ovansidan av mina stortår. som en karl. japp.
- jag egentligen vill dricka oboy än kaffe, men vågar inte be om det när man fikar.
- jag spenderar mer pengar än vad jag har. (tack fredi för att du är så jävla tät)
- jag skriver den här jävla listan.


tack så jävla mycket för mig!

=) puss

5 kommentarer:

  1. Sådärja! Min inre lilla Anna Anka tycker att punkt två är speciellt töntig! :)

    Förutom dne kan jag skriva under på jättemånga punkter, nerd for life!

    SvaraRadera
  2. Nejk, just det. jag håller ju på med en sån där hypnosträning för bättre självförtroende och får inte säga elaka saker om mig själv på två veckor.
    Så jag tar tillbaka, jag är inte töntig, alls!

    SvaraRadera
  3. ah... så då är det fritt fram för andra att säga dåliga saker istället? du vet väl att allt handlar om balans? och om du är snäll mot dig själv måste vi andra vara elaka... eler nåt.

    SvaraRadera
  4. Oh ja, precis vad jag behöver.
    men det är okej, det är fritt fram att rensa luften!

    SvaraRadera
  5. haha, jag tror inte jag kan hitta nåt dåligt ännu... men vänta du tills den dagen vi fikar, då ska jag fanimig leta fel!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!