Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-18

tråkig uppdatering.

Förra veckan: Över lag en väldigt blandad vecka när det kommer till både händelser och sinnesstämning.

Måndag: En dålig dag. Punkt.

Tisdag: Ny kurs påbörjas i skolan. Ganska tråkig första lektion, men dög. Pluggar matte till dödens rand. tentaångest. Tränade Body Balance en timme.

Onsdag: Försover mig. Svär och spottar mot främmande människor. Gör matteprovet nöjd med insatsen. Får en jävla parkeringsbot. Går och busar med Zara på eftermiddagen.

Torsdag: Missar min jävla läkartid med Dr. Koko... och fixar i samma veva en repa på den nylackade bilden...dååååligt. Hämtar Zara från förskolan och har världens bästa och mysigaste halvdag med henne. Pizza till middag... ajaj.

Fredag: Har en Dejt med Maria och lilla Nova. Hänger med hem till dem, och busar med Nova tills hon tillslut somnar i min famn... naaaw... sötnöt. Fredi kommer hem. Men mördar mig inte för repan på bilen. phew! Åker till mina föräldrar. Trött som aldrig förr.

Lördag: Går igenom en massa bebis-prylar som mina föräldrar hittat på vinden vid byte av isoleringen. Hälften sparas. Träffar Sandra och dricker thé och äter godis och pratar ur oss hemma hos henne... Love... Det behövdes. Pizza för andra gången i veckan... (fetto)

Söndag: Sitter här hemma med en kopp thé. Har precis skjutsat ett stressad Fredi till jobbet. Han ska köra hela veckan själv nu... Yey! Snart kanske han blir uppmönstrad skeppare på heltid.
Ska snart läsa igenom "Min första bok" och sen blir det lite egen träning här hemma. Och sen ska jag läsa igenom lite papper i Installations-pärmen innan jag går och lägger mig.

Orken finns inte just nu att skriva något roligare, eller mer ingående. Får se hur det blir i veckan. Om tröttheten ger med sig eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!