Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-05

Jävla måndag. 1134:e i ordningen

Börjar med att jag försover mig satan efter att ha drömt mardrömmar mest hela natten.
Orkar inte stressa, äter min frukost. Spiller flingor med mjölk över hela parkett-jäveln och får snällt torka upp. Så ingen ordentlig frukost blev det.
Väl i skolan fattar jag ingenting. Blir störd på mattetalen och ger smått upp.

Kommer senare hem. Halvt taggad att plugga matte. Tills jag öppnar skol-mailen och ser till min förtvivlan att jag fått IG på ekonomi-tentan.

Första gången i mitt liv jag fått IG på ett prov....

Jag har bestämt mig för att gå på mitt första Boxnings-pass ikväll... Bli av med negativiteten...

1 kommentar:

  1. Tråkit darling... Ekonomi suger faktiskt ben! I should know, IG 2 ggr :P

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!