Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-24

3-års kalas

jag kom dit innan fredi, och Zara fick öppna sina presenter. Trots febersjukan och trötthet så var hon på strålande humör.

Och hur vet jag att hon tyckte om presenterna jag och fredi hade köpt?

Jo, hon höll konsert för alla gäster genom att sjunga för glatta livet i den mikrofon med stativ hon fått, och spelade så fint på den lek-gitarr hon också fick. =)

Man blir alltid så glad när man lyckas hitta den rätta presenten. =)

När vi väl åkt hem nu så skulle vi försöka umgås med varandra. Tog väl fem minuter innan Fredi satte på sitt Playstation 3 för att spela GTA4, och jag satte mig här vid datorn. Vi är GRYMMA på att umgås med varandra vi! =)

Grannen verkar ha fest. Högljudd fest. Kanske man skulle knacka på och be om att få vara med? hmm... ska kolla me Fredi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!