Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-17

om att köpa grisen i säcken

Det står alltså mellan DE HÄR två datorerna...

ska diskutera med Fredi, och sen är det bara att bege sig till butiken. Tack Sacc för hjälpen!

Jag kan NADA. Vet bara att jag ska hålla på med CAD och kalkyleringar och massa program ska få plats, och så kan det vara kul att kunna spela något också.
Och eftersom jag ska hålla på med just CAD så kan det vara skönt med en lite större skärm. Så det lutar mer åt den med 17" skärm.

Några protester?

hatar att köpa dator. för hur fan ska jag kunna veta att jag inte blir lurad?
jag är en datorförsäljares dröm-kund. går att tuta i vad som helst och jag sväljer det med hull och hår. för vad gör man när man inte kan något om det själv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!