Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-02

Brutet löfte..

jag vet. jag skulle lägga upp bilder. men jag orkar verkligen inte!
jag är så sjukt trött just nu att jag inte alls har lust att sitta vid datorn den timmen det tar att sortera upp och lägga bilderna här.
det får bli imorgon eller nån annan gång i veckan när jag har återfått lite krafter.

men vafan... jag ska ju bli fastighetsingenjör! det är ju helt sjukt. tänka sig att lilla Emma ska BLI nåt nu när hon snart är stor! konsigt.

måste återställa ordningen här snart... ska svulla i mig lite Ben'n'Jerrys Bohemian Raspberry för att fira antagningen. Och imorn bär det av till gymmet med ny-inhandlade träningskläder. =)

2 kommentarer:

  1. klart värt att fira med glass tycker jag! Är superglad för din skull! Håll tumme för någon ynka restplats till mig också... :)

    SvaraRadera
  2. Fastighetsingengör är STOOOORT, och verkligen värt att fira!
    Grattis än en gång!

    Önskar jag också hade någon dröm i livet! ^^

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!