Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-25

Sorg

NEEEEEEEEEJ!

jag som hade hoppats på den största come-backen av dem alla. Den största pay-backen av dom alla. Han skulle ha ägt på sina konserter i London.

Kungen av Pop är död.

Läs HÄR.

Min hjärta gråter. Har precis börjat lyssna på Michael Jackson igen och tänkt tanken att det skulle vara häftigt att få höra ny musik från honom, eller se inspelningar från hans kommande konserter i höst i London.
Hans musik har levt genom många generationer, och har alltid varit störst. Musiken berör oss alla, och alla kan hitta minst en låt som vi tycker om.
Jag tycker om de flesta.
Ballader att gråta över förlorad kärlek till, popmusik att dansa och uttrycka glädje till, 80-tals popen att uttrycka desperation och förtvivlan eller bara tänka till, lyssnandes på t.ex Heal the World, eller Black or White.

Kungen av pop är död. och för mig är det ofattbart.

Hans person, och tycke för barn står inte högt i kurs, men det är inte heller honom som person jag hyllar. utan musikern, kompositören, sångaren och dansaren Michael Jackson. Ikonen och legenden.

Tänk vad dagen gått fort, men så mycket vi gjort, men nu äre slut för idag!


1 kommentar:

  1. Shit.. jag kom precis hem o ditt inlägg var typ det första jag läste. Håller med typ precis om vad du skriver. Det känns helt overkligt...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!