Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-21

B-U-T?


Såhär ser man skillnaden på en finne när den har bränt sig... Handen är lika vit som alltid, och resten ser ut som om man är redo för Kräftskivan... fuck it... kommer nog aldrig få vara brun..
och brun-utan-sol är uteslutet. Blir bara morots-orange, oavsett sort.

Brun utan tvål?

1 kommentar:

  1. Jag är ju typ alvedonfärgad, men doves body lotion med lite brun utan sol funkar bra på mig.
    fast bara en insmorning. Då tycker jag själv att jag ser ut som väärsta pepparkakan. och försöker jag smörja fler lager så blir det randigt. Varje gång.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!