Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-05-15

Fläsk

snart blire grill å vin.

för att bli ännu mera känd och smal. SÅKLART!

vilken härligt solig dag det blev. trots den hemska starten.

saccan är så bäst han... så bäst som bara han kan bli.
han har löst mina stressaxlar och nacke..
knådade lite.

jag kände mig verkligen lika uppjäst som en bulldeg. men jag sa inget.
jag bara njöt. för det var skönt att få massage.

tänk om man alltid kunde få det?
oh, ljuva tanke.

1 kommentar:

  1. Ja, fast alltså.. ja äter ganska mycket. Jag bara försöker hålla mig från att äta godis o sånt...
    Har som ett litet monster i mig som skriker "kaaaaaaaakor" hela dagen :D

    Men det blir bättre med tiden hoppas jag!

    Lika bra att du tar nya tag på måndag, alltid dumt att börja på helgen.. :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!