Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-05-12

Ett lila anus någon?

om nån undrar så är det här bara en hälsning till Sandy... menar att ja tänker på dig.

-------------------------------------------------------

jag gillar Spotify...
men inte sådär hysteriskt som så många verkar göra. kanske jag bara inte insett storheten i det... eller så kanske ja bara är dum i huvet...
men ja vill faktiskt helst äga mina egna cd-skivor.

Men nya favorit skivan är iaf Year Zero med Nine Inch Nails... Sörrö.

The Great Destroyer är en mycket trevlig liten trudelutt... =)


Pratade vidare över telefon med Sandra angående det här med Analblekning... tror inte vi kom fram till något vettigt den här gången heller. Kom fram till att vi inte kunde se det nödvändiga...
Nästa steg är väl att färga röven i olika glada färger... Ett lila anus någon?

Sjuka saker det finns...
---------------------------------------------------------------------------------------

Det är ju galet... att ja inte kan släppa min facination för det här fanskapet va?... knäppgök.

1 kommentar:

  1. åh, min lilla valross!

    jag tror helt på analfärgning! det lär ju bli nästa stora grej. jag ska helt klart köra på mossgrönt, det slår aldrig fel.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!