Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-04

Bra dag?

En bra början på dagen!

En promenix till Coop med min Fredi, sedan kaffe och macka och ett gott skratt vid bordet. Ett snabbt förkunnande att vi fortfarande är snuttigt förälskade i varandra med djupa blickar, fniss och pussar och bus. Sen kom "hej vi har varit ett par i fyra år" fram. Jag satte mig vid datorn lite halvt apatisk och Fredi gick in till sovrummet för att läsa en bok. Eller som han uttryckte det: "Jag måste göra slut med Stieg Larsson, innan jag börjar på en ny bok."

Det blev inget Core-pass igår. Vi åkte på födelsedagsfika istället hos Nettan. Hon fyllde 27. Och där fick jag nog Core-träning som hette duga. Tony 5år och Shakira 3år och Zara 2år som skulle springa och busa med mig. Klättrandes på rygg och ben och mage och busandes på golvet som ett gäng psyk-patienter på ecstasy... Mycket roligt, och väldigt jobbigt för alla muskler och tinnitus varning för öronen...

På Lördag ska vi på Nettans födelsedagsmiddag på Patricia... (båten vid Slussen... ja... "fjoll-jollen") Sen så kommer vi nog vara kvar och dansa på de olika dansgolven och dricka drinkar. blir nog mycket trevligt. även fast man inte är så mycket av en klubbmänniska kanske...

Nä, jag ska låta "brunchen" smälta lite till och sen ska jag bege mig till gymmet... saknar träningen. Alldeles för länge sen nu.

Poos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!