Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-19

Ice Cool

Tänk om man hade ett coolt liv?
Tror det är lite svårt som arbetslös, men ändå...
typ, hänga med coolt folk, som säger coola saker, bara för att gå till coola ställen, med cool musik eller bara as-cool mat, eller ett ascoolt namn.

Eller så trivs jag bra med mitt nuvarande töntiga liv faktiskt. Förutom det faktum att jag är arbetslös. Men förhoppningsvis ändras det ganska snart.

Ska på intervju på Onsdag. Handläggare, bedrägerienheten på Kreditor.
Låter läskigt. Men jag vet att jag pallar det ändå så... =)

Nu ska jag öva på att säga coola saker.

2 kommentarer:

  1. ice cool?? Som mister Cool Ice kanske?!??!?! http://www.bagofnothing.com/wordpress/wp-content/uploads/2007/01/ice.jpg

    SvaraRadera
  2. Äh, bedrägeriavdelningen låter stenhårt tycker jag!
    Kreditor har man ju fått inkassokrav från och det är väl bara en tidsfråga innan jag ger mig in i bedrägeribranschen, så det vore toppen att ha en vänlig person på linjen när jag ska ringa...
    Ta det!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!