Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-25

besegrad?













den här bilden är ju bara för söt. stackars lilla hane. han ville kanske bara kramas?
Tog den från cheezburger sidan. man fastnar där. och är en bra sida för en dålig dag.


nu vet jag inte alls vad jag känner.
hon jag skulle träffa idag på intervju, ringde imorse och ställde in, hon hade fått förhinder och behövde byta tid. och sa att jag istället skulle få träffa Chefen för bedrägerienheten på Fredag..
ojoj. det låter lite läskigt. precis som att man hade gjort nåt och blir kallad till rektorn. men det är ju inte alls så. vet bara inte riktigt hur jag ska känna just nu. om jag ska bara arg? besviken? irriterad? ledsen? fortsätta vara nervös? eller bara strunta i att känna alls?
jag är ju självklart fortfarande nervös inför Fredag och det kommer nog inte gå över förränn de hör av sig om man fått jobbet eller inte. men vafan!! jag hade ju laddat upp så himla bra! oh... sjuttsingen också.

idag tänker jag inte träna. inte träffa nån. tänker bara sitta här hemma och inte göra något särskillt. kanske titta på en film eller tre. är så sugen på choklad att det gör ont i kroppen.
men jag borde låta bli.

oh fy vad besegrad jag känner mig nu. är det rätt känsla? jag menar, jag ska ju träffa dem ändå på Fredag. Bara två dagar kvar... ousch! nu blev jag nervös igen. fan också.
måste nog träna iaf. shit pommes...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!