Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-12-19

Currys dagbok

Hej allihop...

Nu när matte sover tänker jag passa på att dela med mig av en bild.
Den är tagen under en mycket händelserik dag.

Mattes mamma hade använt den där jättesköna varma kudden som har en massa prasslig hästmat i sig.

Och hon var så dum att hon la den ifrån sig, i en plastsäng åt mig. Precis som om hon bäddat faktiskt. Då gäller det att vara snabb innan hon inser sitt misstag.

När man är en liten nakenfis som mig så kan det bli lite kyligt om tassarna ibland och då är hästmats-kudden perfekt för att värma upp tasslederna innan det är dags för en rond av spöa-den-där-fjantiga-hunden-tills-han-gråter-efter-mamma.


Jag får perfekt plats i den ser ni väl!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!