Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-09-17

Så jäkla kul!!

Gårdagen var så jäkla rolig!!

Hade konferensdag med jobbet igår.

06:30 frukost på hotellet där konferensen hölls.
07:30, information från VD.
09:00, Mia Thörnblom föreläste om självkänsla, sjärlvförtroende och ledarskap.
Planering efter det.
Gooooood lunch på hotellet. Med mycket mycket mycket av den gräddiga pepparsåsen! =)
Sen vart det TVÅ timmar gocart efter det, och jag impade lite på grabbarna genom att varva chefen några gånger. =)
Men de andra i mitt lag var så usla så de tappade istället, och mitt lag kom näst sist. (skitsur!!!)

Sen vart det en supergod burgare och öl på O'Learys i Södertälje ihop med en modig och härlig skara.
Och så var vi fyra stycken som orkade vidare till Croc's. Och tre stycken som fortsatte hem till mig.
Varför vi skulle till mig, vet jag inte.... för en timme senare satt jag ändå själv och somnade i soffan. =)

Superkul! Jag älskar verkligen mina kollegor, och mitt jobb!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!