Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-09-20

Före och efter nr #186329,47

Idag har jag slutbesiktning på mitt projekt. Mitt första egna projekt som platschef/arbetsledare/projektledare på jobbet...

Kul att kolla igenom dokumentationen från början till slut. Från en hög med jord/gräs/berg, så är det nu, om jag får säga det själv, en jäkla snygg parkeringsplats.

Eller vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Snyggt med gabionmurarna, hoppas bara de håller vid snöröjningen (vilket är min negativa erfarenhet från dessa och klantiga snöröjare...)

    SvaraRadera
  2. och mitt svar till eventuellt sura snöröjare blir såklart: Det är inte mitt problem...

    och det är så jäkla skönt att känna att jag är helt färdig med mitt åtagande nu! =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!