Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-06-07

Första dagen

Första dagen på nya jobbet avklarad.
Jag är fullproppad med nya namn, ny information tonvis med intryck... Men mest av allt full av förväntan, det här känner jag kommer bli riktigt kul och utmanande!

Och så var jag på visning av en lägenhet idag också. :)

Nu är jag helt slut, och tänker bekanta mig med nya datorn och telefonen innan det är dags för sängen.

Pössegöllesnött!

P.s Jag saknar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!