Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-09-28

Galet!

Att ha målet med byxstorlek 42 var ju bara att glömma. Nu kan jag handla kläder överallt äntligen! Så länge det finns extra lång i brallorna...

Köpte 38 för att jag vägrar tro på att jag kom i ett par i strl 36 och de satt bekvämt...

Känner inte igen mig själv i spegeln, och har inga kläder som passar. Hur stoppar jag viktnedgången?!

2 kommentarer:

  1. Shit! Det var ju inte alls längesedan du och jag vägde på ett ungefär lika mycket, och nu är du nere runt 70 och kommer i storlek 38!!! Hur fan har du lyckats? :o

    Om du inte ska gå ner mer nu så får du nog göra tvärtemot vad du har gjort, vad det nu än är... Eller hamna någonstans mittemellan iaf? Jag vet inte, jag har ju inte det där problemet direkt..........

    Och du, har du några bra tips på var man hittar brallor med extra långa ben?

    SvaraRadera
  2. Ät mer?! Om du fortsätter att rasa i vikt så betyder det ju att du gör av med mer kalorier än vad du stoppar i dig.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!