Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-07-02

fett-bobba

Enligt en sån där fråsig våg som mäter vatten- och fettprocent... så e jag en tjockis.

Väger nu 78kg. Och är 182cm lång.

och enligt vågen så är 34,4% av min kroppsmassa enbart fett och 44,6% vatten.

så 79% av min vikt är alltså fett och vatten. Vilket innebär att det återstår 21% muskler, benmassa, hud och inre organ.

Hmm...

Det innebär att jag skulle väga 16,28kg om jag inte hade varken fett eller vatten i kroppen.

Ja, vattnet är ju på en bra nivå, det innebär ju att jag inte samlar vätska...

20% fett är ett bra värde. ... men jag tror inte alls på att jag skulle ha 34.4% fett nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!