Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-06-10

update 3.2

Uppdatering:

lördag: Söderköping för två kulor glass. Supergott.

Söndag: Skokloster för en bit Rabarber och blåbärspaj... Mammas paj är bäst.

Tisdag: Träffade polaren Trollet på Huddinge MC klubb och tittade lite på bilarna på Lismapark.

Onsdag: Asiatisk restaurang med spännande mat, och en trevlig cider på Loj:s uteservering.

Idag, Torsdag: Fest på studentboendet. Fixat sponsring... och inte en enda jävel förutom mina korridorskamrater har anmält sig. Det suger. Men jag tänker bli full och glad ändå.



Puss!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!