Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-05-03

Update 2.0

Hanna: Kommer skaffa Tele2 medium. verkar passa mig. för 169kr/mån.

På torsdag eller fredag ska jag träna för Suzan!! jejjjj!

imorn är det tenta i kalkylering, inte så jejj..

den 15:e maj, är det Bollywood-blogg-test. Yeyyy!

och nu, CAD-lektion som suger apa.

men jag mår bra och vaknade 05:15 självmant av en asjobbig sol som lös mig i ögat. Men jag vaknade på ganska gott humör iaf!

puss alla! Snart, snart, SNART, kan jag återgå till mitt ordinarie internet-användande.

1 kommentar:

  1. Hej,

    Vi på Tele2 är glada att du kommer att teckna ett mobilt bredband hos oss och vi vill passa på att välkomna dig som kund.

    Med vänlig hälsning,

    Alan Kocevic, Tele2.

    alan-a.kocevic@tele2.com

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!