Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-05-27

Kommentarer tack










Jag klippte mig igår.
Japp. JAG KLIPPTE MIG SJÄLV!
Andra bilden (svartvita) var från precis efteråt då jag stått två timmar med sax-helvetet och skulle "bara toppa lite", och fick lite panik över att 7cm stack av bara farten...
Tack så mycket tjejen Nisse, från Blekinge som är Idas kompis i min korridor som räddade mig från att skämmas. Hon jämnade till i nacken och var jättesnäll!
Så vad tycks? Nu har jag försökt sätta upp lite i tofs... Men funderar på om det inte ska vara såpass kort att tofsen också försvinner? Alltså bara en-två centimeter i nacken??
Ge mig din åsikt! Antingen genom en kommentar, eller genom att klicka "bra eller anus" här nedanför om du inte vill skriva en rad.
BRA = Låt det vara
ELLER = Klipp bort tofsen
ANUS = Spara ut skiten och sätt på dig en mössa tills dess!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker du ser väldig snygg ut i sådär kort, men jag ser ju inte riktigt hur tofsen ser ut nedsläppt? Eller är den bara uppsatt på en bild?
    För annars blir det kanske snyggare utan den.
    kram

    SvaraRadera
  2. Kommer knappt känna igen dig, men vafan, alla som vågar att göra nåt med sitt hår får plus i min bok.

    SvaraRadera
  3. ser bra ut så där.. även om ja själv inte va sååå förtjust i toffsen.. =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!