Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-05-04

Jag vann!!




Jag vann dessa Walking Trainers från Suzans blogg!

Just idag är livet verkligen på min sida. Och jag njuter av varje sekund av denna totala lycka och frihetskänsla.
Någon gång kommer jag säkert utveckla detta mer och skriva i klarspråk på bloggen. Men eftersom jag bara tänker njuta just nu, så låter jag bli för den här gången. Men solen skiner på mig, och så mycket har ordnat sig för mig nu. Och jag har kommit så långt med så mycket.




"You can't bring me down today..."




1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!