Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-26

Update

nu har jag flyttat ut helt och hållet... och håller febrilt på att få i ordning så att jag verkligen kan "flytta in" helt och hållet...

Mycket grejer som ska få plats på liten yta, så jag skulle egentligen behöva åka till IKEA... köpa såna dära lådor med hjul på som man har under sängen...

har inte plats i byrån för både sängkläder och handdukar och diverse annat om jag ska få plats med 8 kartonger fulla med kläder. hualigen...

hälften är nog ändå för stort för att få på sig igen, och den andra hälften är för gammalt för att jag ska vilja ha på mig det... jag hann aldrig med en garderobsrensning innan jag flyttade, då det tog mig endast 2veckor från det att vi bestämde att gå isär, tills jag sitter här och ylar i min ensamhet...

så det blir väl några kassar till myrorna, och en del till brorsdottern om hon är intresserad, och resen slängs.... kommer väl ha kvar två par linnen när jag är klar...
har inte ännu fixat internet till lyan... och vet inte när jag kommer få det fixat.

tills dess, uppdaterar jag lite smått på twitter, som ni kan se även här på bloggen i efterhand, och lite statusuppdateringar på facebook...

För närvarande smög jag ner till jobbet för att "betala hyran" och "sköta affärer" över internet...

Men vi hörs å ses ladies and gentlemen!

jag mår bra! puss!

2 kommentarer:

  1. Om du behöver hjälp med att rensa bland dina kläder hjälper jag gärna till och om du har mycket som är för stort kanske jag hittar mig något!?

    SvaraRadera
  2. lycka till!
    Själv står jag med 1 månad kvar till flytt och vet inte var eller när jag ska börja.. känns så otroligt svårt...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!