Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-17

tips från coachen bör inte följas.

snabba puckar. börjar packa idag. har två dagar på mig tills jag får nyckeln...

och ajg har redan en date/vänskaplig fika till helgen som kommer. Gorgeous man! ;)

allt blir fan skitbra tillslut.

4 kommentarer:

  1. Var kommer ditt nya bo vara?

    Det märks att våren är här, på fler än ett sätt. ;D

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt verkar fixa sig för dig! :)

    SvaraRadera
  3. Sofia: Haha, ja det är sant. =) Dejt+göra slut+nytt boende+romantik överallt+svängande humör och känslor... men jag njuter varenda sekund.

    Kommer bo i studentrum på området dr jag hade min praktik och nu jobbar timmar på, och ska sommarjobba där. Perfekt resväg till arbetet!.. =)

    Naannii: Det är skönt även om ingenting fixar sig.

    SvaraRadera
  4. Jaha hjärtat, här fick jag svar.
    STOOOOR lycka-till-kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!