Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-21

Felfri

Det är som sagt en del som händer i mitt liv just nu, så både träning och kost är lite ostrukturerat....
I helgen ska jag försöka dela upp allt det materiella man samlat på sig under 6år, och flytta över det till 15kvm på andra sidan Stockholm.

Kom på igår att jag kände mig hungrig... och insåg att jag inte ätit sedan söndags eftermiddag.

Och det är inget medvetet val nej. Jag bara glömmer bort. Och äter ju medicin som minskar aptiten.

Så kilona som försvinner på vågen, är inte positivt för tillfället. För jag är hellre lite mullig än har grå hy och mörka ringar under ögonen.

Förresten så är jag grymt snygg, asbra, superstark och bäst i hela världen.

Basattnivet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!