Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-10

Drömlivet

En lumparpolare har flyttat till Australien och lever verkligen drömlivet South of Perth.
Som privatpilot på små plan med två propellrar, och som seglarinstruktör på den lokala båtklubben.

tänk om man vågade bara släppa allt och sticka iväg sådär? vilket äventyr!
Vilken dröm!

5 kommentarer:

  1. Man kan ju undra vad det är som är så viktigt att hålla fast vid också. Fast jag skulle bli hajuppäten i australien tror jag...

    SvaraRadera
  2. just australien har varit en dröm..

    SvaraRadera
  3. Linnea: Ja har man ingenting som håller en fast (sambo/barn) så ser jag ingen anledning varför man inte skulle ta språnget. Men jag ångrar inte för en sekund att jag valt att dela de här åren med Fredrik. Ingen idé att spekulera ens om det varit bättre utan. För jag hade inte velat åka utan honom ändå.
    Hanna: Det kommer alltid vara en dröm för mig att åka dit.

    SvaraRadera
  4. Nej, jag hade inte heller gjort det utan johnny :) Men han kanske hade tyckt det samma om man tänkt efter?

    Lever på hoppet om att vi ska flytta till något varmare ställe förr eller senare!

    SvaraRadera
  5. Hej... far jag fraga hur han sökte seglarskolejobbet? Jag har namligen precis samma dröm, och ar seglarinstruktör har hemma i Sverige, sa det ar vad jag vill jobba med om jag aker ner dit. Skulle vara tacksam for tipps :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!