Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-24

dör den lilla bakisdöden

Hade skitkul igår.

Blev medbjuden i sista sekund av chefen till personalfest med fri bar... YEY!
Suuuuperkul!

I morse (läs; idag) gick jag in i en garderob. Varför?

För att jag var på personalfest igår, och drack två latteglas med vin.
Men det var inte mitt påhitt. Och jag har ju ingen egen vilja då jag är en riktig kvinna som vet min plats här i samhället, så jag lät mig bjudas av David i parken...

hahaha, David i parken låter som en liten slemmig våldtäktsman, men det jag menar är David som jobbar på parkavdelningen.

Haha, nu dör jag min lilla bakisdöd en stund till, och sen får vi se om man får något gjort idag alls, eller om jag ska sova lite kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!