Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-06

Back to black

Är tillbaka på praktikplatsen med melankolisk känsla.

Skönt att jag klarade av tiden med gott betyg, men ledsamt att jag inte kan stanna kvar.
Men kanske en dag, när jag är klar med utbildningen är det här jag hamnar?

Jag hoppas det... det skulle vara min dröm. I alla fall för närvarande.

Ska snart sätta mig och skriva utvärdering på min praktiktid med chefen och handledaren till skolan, samt sätta mig och formulera ihop ett praktik-intyg som det bara är för chefen att skriva på.

Konstigt förresten... Chefen... haha. Det är ju "Ljungen" för mig. Svårt att separera rollerna när ens chef, och ens handledares chef råkar vara en av mina bästa vänner.
Svårt att inte skvallra om ens fyllebravader ihop, seglatser på somrarna, eller hemlisar om resan vi gjorde till fjällen ihop år 2007.

Men jag tycker jag har kämpat bra mot de impulserna och kallar honom t.o.m för chefen ibland. Även om det var det svåraste att vänja sig vid.

Så, nu är det dags. Ett riktigt avslut. Med sorg i hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!