Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-28

FRAMSTEG SOM HETER DUGA!

Jag tänkte jag skulle mäta mig idag. Och var inte så positivt inställd till vad resultatet skulle visa. Känns som jag blivit större och vågen visar att jag är tyngre.
men det visade sig vara falska tankar. Tydligen har jag nu börjat omvandla fettet till muskler, så jag ska sluta titta på vågen nu. Kilo-hetsen ät borta, för den är numera missvisande.
Jag kommer säkert gå ner lite till, men om jag vill vara såhär stark och smidig så kommer jag kanske aldrig väga 75kg. Utan får vara nöjd med 85kg.

Inte mig emot, så länge jag känner mig snygg och stark.

Glöm inte att jag är en ganska stor tjej i grunden också. Det är inte för inte som man då och då blir kallad för Amazon.

Längd: 182cm
Skostorlek: 42
Pjäxstorlek: 27,5 = strl 43!

Dagens mätning:


Midja: 81cm (-4cm!!)

Ass: 99cm (-4cm!!)
Lår: 62cm (-1,5cm!!)

Senaste mätning:


Midja: 85cm
Ass: 103cm
Lår: 63,5cm

Från 110kg:

Midja: -44cm!!! (125cm)
Ass: -30cm!!! (129cm)
Lår: -26cm!!! (88cm)


Inte konstigt ändå att det har minskat. Alla nya kläder jag har är ju i storlek medium, eller 40/42. Inte illa pinkat från att ha haft kläder i strl 46 som varit för små, eller börjat snegla mot XXL.

Fan, jag är nog riktigt snygg trots att huden inte riktigt vill dra sig tillbaka.

3 kommentarer:

  1. Haha, fan vad nice. Länge leve allt hårt slit när man ser sånt här resultat! Det var du definitivt värd. ;D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!