Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-29

saknar dig så det gör ont...


Saknar dig redan..
älskade Ronny. min vän och tröst i 20år.
älskat dig från första gången du stal min frukost-fil och sov i fruktskålen.
kommer älska dig varje dag du inte är här mer.
Kille nummer ett i mitt liv. För alltid.
Men ett liv har inte varit värt att leva om det inte får avslutas på ett värdigt sätt. Du har levt det bästa liv en katt kan leva och du har varit frisk och kry i alla år. Tills nu.
Jag ser att du lider, jag känner inte igen din blick, du spinner inte lika djupt längre, och du haltar när du går. Vet du ens var du är??
Det är dags nu. Vi vet det båda två, men vi känner ingen oro. För vi vet att allt får ett gott slut och att du väntar där... nånstans.

2 kommentarer:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!