Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-02

Träningen idag.

Tränade på fitness-programmet jag fick av Magnus för en månad sen... Det jobbiga var att han hade PT-timme med någon annan samtidigt och envisades med att följa efter mig i gymmet.
Så fort jag tog tag i en hantel och skulle börja med utfall, ja då stod han där och sa åt den där tjockissen som tränade med honom att göra likadant.

jag flinade lite och var artig, och svettades som en gris, och ville egentligen fuska som fan och bara springa gråtandes hem. men nej. Magnus var tvungen att påminna mig om att jag minsann skulle måla en tavla... den jäveln.

Tog mig bort till pilatesbollarna för att göra lite magövningar... nämen vem stod inte där om inte Magnus... HJÄLP! stalker?
"kolla nu på E hur hon gör, och så gör du samma sak... men du får nog ha en mindre boll, för du är lite mindre i kroppen."
Hade lust att skrika något om tjockisskämt, men lät bli och svettades som två grisar.

Imorgon kommer mina muskler göra sig påminda... och då är det BodyBalance som gäller... men det går att träna oavsett hur trött man är i musklerna.

HÄR har ni min bästaste Playlist. Och innan ni säger att jag har konstig smak, så vill jag bara kontra med att DET ÄR NI SOM SUGER... om ni inte gillar det... musik-nazist javisst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!