Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-11-12

Snygging

Jag har haft ett litet uppbrott från internet ett bra tag. Har inte haft så mycket energi då jag blev sjuk och det varit mycket runt omkring. Men nu ska jag förhoppningsvis bli liiite bättre iaf.

Jag har tyvärr gått upp 1kg nu, men har blivit smalare (?). Jag fick inget wii fit till födelsedagen. Men jag håller på och sparar ihop till det själv.

Jag har blivit ur-usel på maten! inte bra alls!
om jag äter något alls så äter jag på tok för lite... inte för att jag medvetet struntar i att äta, utan för att jag helt enkelt glömmer bort det och inte har så mycket till aptit.
skärpning skärpning.

men det är kul att man ser bättre ut i kläderna nu och börjar tycka bättre om sitt egna utseende. var på banditkryssningen i helgen och kom på mig själv att för första gången på många år tycka om att se mig själv i spegeln!

livet ser ljust ut. och vikten är inte lika viktig som hur jag mår längre... men mest av allt så är jag glad att jag passar i fina kläder igen. och så vill jag att det ska stanna.

jag känner mig snyggare helt enkelt! =)

kram på er alla. och tack för all feedback och kommentarer!

2 kommentarer:

  1. Kom inramlande på din blogg från nån annan sida. och blev FAST! jag började min jakt på viktnedgång för 2 månader sedan (med bloggen naannii.blogspot.com), och känner igen mig i väldigt mycket du skriver.
    Jag tror inte heller på att gå på olika dieter, banta eller träna skiten ur sig. visst, man går säkert ner av t.ex. en pulverdiet, men vad händer när man börjar äta igen? POFF, så är man lika tjock som innan. Det är som du säger, det gäller bara att sluta leva som tjock, och istället gå över till den smala sidan. Detta är också vad jag försöker.

    kommer garanterat fortsätta följa din resa! Du är inspiration!

    Lycka till!

    // Naannii

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!