Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2012-04-24

Knyter

knyter ihop säcken på jobbet idag. Fastän jag är sjukskriven.

vill inte gå och oroa mig för att jag har saker som inte är färdiga, eller att jag kommer ha en hög att ta tag i när jag kommer tillbaka...

... jag vet att läkaren har rätt, men det är inte roligt för det.

Ser fram emot lunchen idag med ett spännande möte.

Och att få sova ordentligt i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!